winkelwagen  
0 item(s)
>

Veelgestelde vragen

Hier vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen. Zit je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

> Ik wil meer weten over Koffie-Cadeau

  

Wat is Koffie-Cadeau precies?

»  Koffie-Cadeau is dé cadeaukaart voor de echte koffie liefhebber. Met koffie-cadeau geef je de grootste keus aan koffie producten.

 

Waar kan ik Koffie-Cadeau kopen?

»  Je kunt Koffie-Cadeau bestellen via deze website.

 

In welke waarden is Koffie-Cadeau verkrijgbaar?

»  Je kunt elk willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op Koffie-Cadeau is BTW niet van toepassing.

 

Welke producten kan ik met Koffie-Cadeau kopen?

»  Alles koffie gerelateerde producten! Onze productcategorieën zijn: Koffie, Thee, Machines, Servies, Glaswerk en Barista tools. Deze producten zijn te koop in onze webshop.

 

Waar kan ik Koffie-Cadeau inwisselen?

»  Koffie-Cadeau kun je besteden in onze webshop.

 

Hoe lang is Koffie-Cadeau geldig?

»  Koffie-Cadeau heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte. De geldigheid van je Koffie-Cadeau kun je bekijken in de saldochecker.

 

> Ik heb een vraag over het kado geven van Koffie-Cadeau

 

Hoe kan ik Koffie-Cadeau kado geven?

»  Koffie-Cadeau geef je eenvoudig kado door te bestellen op deze website. Koffie-Cadeau kun je opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. Je ontvangt er een mooie geschenkverpakking bij met daarin ruimte voor een leuke persoonlijke boodschap.

 

Hoe kan ik Koffie-Cadeau betalen?

»  Via iDeal. Je betaalt via internet bankieren van je eigen bank eenvoudig, betrouwbaar en snel. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

 

Wat is de levertijd van een Koffie-Cadeau?

»  Je bestelling wordt geleverd nadat de betaling voldaan is. Wanneer je voor 16.00 uur besteld en betaald hebt, dan heb je je Koffie-Cadeau de volgende dag al in huis!

 

Kan ik Koffie-Cadeau ook per email ontvangen?
»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van Koffie-Cadeau die je per email kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

 

Hoe wordt Koffie-Cadeau verzonden?

»  Je bestelde Koffie-Cadeau wordt via TNT Post verstuurd.

 

Wat zijn de verzendkosten?

»  Als je een Koffie-Cadeau bestelt, dan betaal je € 2,95 verzend- en administratiekosten. Ongeacht het aantal bestelde Koffie-Cadeaukaarten.

 

Moet ik betalen voor de verpakking?
»  Nee, de ‘standaard’ verpakking van Koffie-Cadeau is een mooie verpakking in het formaat van een enveloppe en deze wordt gratis geleverd. Er zullen in de loop van dit jaar ook verpakkingen met een thema aangeboden worden (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag). Voor deze ‘niet-standaard’ verpakkingen zal een kleine toeslag gevraagd gaan worden.

 

Ik probeer een Koffie-Cadeau te bestellen, maar het gaat niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@koffie-cadeau.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!

 

Ik heb een Koffie-Cadeau besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@koffie-cadeau.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op!

  

> Ik heb een vraag over het inwisselen van Koffie-Cadeau

 

Hoe kan ik het saldo van mijn Koffie-Cadeau opvragen?

»  Je kunt het kaartnummer, dat op de achterkant onder de barcode van je Koffie-Cadeau vermeld staat, invullen in de saldochecker om het saldo en de geldigheid van je Koffie-Cadeau op te vragen.

 

Hoe kan ik een Koffie-Cadeau inwisselen?

»  Ga naar de webshop op deze website. Zoek één of meerdere producten uit het assortiment uit en betaal middels je Koffie-Cadeau bij de kassa. In de webshop geef je bij betaalmethode aan dat je wilt betalen middels Koffie-Cadeau, vervolgens vul je het kaartnummer en de veiligheidscode / pincode (zie achterkant van je Koffie-Cadeau) in. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van je Koffie-Cadeau toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaal je middels pin of Ideal eenvoudig bij.

  

Kan ik meerdere Koffie-Cadeaus tegelijk inwisselen?

»  Jazeker! Vul je persoonlijke code en veiligheidscode in en klik op OK. Herhaal dit voor de overige codes die je wilt besteden.

 

Kan ik met een Koffie-Cadeau meerdere producten kopen?

»  Dat kan. Na het bestellen van je eerste product, kun je de procedure herhalen voor een tweede product. Direct of op een later tijdstip. Je Koffie-Cadeau met het resterende tegoed blijft actief tijdens de geldigheidsperiode.

 

Moet ik Koffie-Cadeau in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. Je kunt Koffie-Cadeau in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van de Koffie-Cadeaukaart

 

Kan ik een product uitkiezen dat duurder is dan de waarde van mijn Koffie-Cadeau?

»  Ja dat kan. De waarde van je Koffie-Cadeau wordt dan in mindering gebracht op de prijs van het product. Het resterende bedrag kun je middels Ideal bijbetalen.

  

Kan ik mijn Koffie-Cadeau voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Koffie-Cadeau kan uitsluitend worden ingewisseld voor een product.

 

Kan ik ook zonder een Koffie-Cadeau een product bestellen?

»  Jazeker! Producten zijn los te bestellen, voor jezelf of om kado te geven aan een ander.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Cadeaukaarten / cadeaubonnen zijn vrijgesteld van BTW. Van al onze producten staat de prijs inclusief BTW vermeld.

 

Hoe worden de bestelde producten in de webshop verzonden?

»  Je bestelde producten worden door onze partner (leverancier) aan je toegestuurd. Binnen de afgegeven levertijd (zie hiervoor de bevestigingsemail) wordt het product verstuurd. 

 

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

»  Producten worden binnen enkele werkdagen bezorgd tenzij anders vermeld op de bestelbevestiging.

 

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling!

»  Stuur een mail aan bestellingen@koffie-cadeau.nl of raadpleeg de partner (leverancier) die het product uitlevert. Zie hiervoor de gegevens van de betreffende partner.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

»  Je kunt middels een Koffie-Cadeau of via iDeal betalen.

 

> Ik heb een probleem met het inwisselen van Koffie-Cadeau

Het lukt me niet om mijn Koffie-Cadeau in te wisselen op de webshop. Wat te doen?

»  Dan kun je de volgende zaken even controleren:

1. Is de kaart nog geldig en staat er nog saldo op je Koffie-Cadeau? Check het saldo en de geldigheid in onze saldochecker

2. Heb je de code en de veiligheidscode achterop de Koffie-Cadeau juist overgenomen?

Indien je beide vragen met ‘Ja’ kunt beantwoorden neem dan contact op met ons via het contactformulier.

 

Mijn Koffie-Cadeau is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Indien je Koffie-Cadeau beschadigd is, stuur de cadeaukaart dan op, met je adresgegevens en de reden waarom je de cadeaukaart opstuurt. Wij nemen vervolgens contact met je op om een passende oplossing te zoeken. Cadeau Concepten, Asterweg 20 B2, 1031HN Amsterdam.

 

> Ik heb een vraag over het retourneren van mijn bestelling

 

Kan ik een artikel dat ik besteld en betaald heb met Koffie-Cadeau nog retour sturen?
»  Ja, dit kan. Uiteraard dien je wel te retourneren binnen de geldende retourneringstermijn. Zorg ervoor dat je het product retour stuurt naar de partner (zie de link voor de adresgegevens) die het product ook geleverd heeft. Voeg een begeleidend schrijven toe bij het retourneren van het product met daarin vermeld de reden van retour, zodoende kunnen wij jouw retour tijdig en goed verwerken.

 

Ik wil mijn bestelling retourneren. Krijg ik dan mijn geld terug of een nieuwe Koffie-Cadeau?

»  Je krijgt in het geval van retourneren geen geld terug. Afhankelijk van de reden van het retourneren vergoeden wij je het bedrag met een Koffie-Cadeau ter waarde van hetzelfde bedrag.

 

Wat is een geldende retourneringstermijn?
»  In de wet staat dat je zeven werkdagen bedenktijd krijgt als je een product op afstand koopt.  Je kunt het product dan thuis bekijken en bedenken of het product echt wel is wat je wilt hebben. Dit geldt echter niet voor Koffie-Cadeau aangezien dit een dienst is die ingaat op het moment van afnemen. Wil je het product toch niet hebben? Stuur het product dan retour aan de desbetreffende partner en je ontvangt een Koffie-Cadeau ter waarde van de bestelling terug. De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.  

 

Wat moet ik doen als het product stuk gaat binnen de garantietermijn?

»  Indien je een product hebt gekocht dat stuk is gegaan binnen de garantietermijn, neem dan contact op met de partner/leverancier van het product. In overleg bepalen jullie de vervolgprocedure. Wij houden te allen tijde de garantieregels van de fabrikant aan. Voor eventuele vragen omtrent garantie kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

 

> Zakelijke bestellingen

 

Hoe bestel ik Koffie-Cadeaus voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Koffie-Cadeau als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun je contact op nemen met Koffie-Cadeau via jasper@koffie-cadeau.nl.

 

Kan ik mijn bedrijfsnaam of logo op de verpakking laten zetten?

»  Je kunt de verpakking van Koffie-Cadeau op geheel eigen wijze invullen. Voor maatwerk oplossingen kun je contact opnemen met Koffie-Cadeau via jasper@koffie-cadeau.nl.

 

> Overige vragen

 

Ik ben per ongeluk mijn Koffie-Cadeau kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is je eigen verantwoordelijkheid om Koffie-Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, je kunt geen aanspraak maken op compensatie.

 

> Ik heb een klacht of opmerking

 

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  In het geval je een klacht of opmerking hebt over Koffie-Cadeau neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen je klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en je van een antwoord voorzien.

 

 

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen je vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en je van een antwoord voorzien